سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سارا 99

یه وبلاگ شخصی با مطالب عمومی، هر مطلبی که فک کنم شاید خوبه رو اینجا میزارم

این نظر شخصی منه فقط، کرونا گرفتن ترامپ هم یه نوع سیاست کثیف و دروغینه :) ادامه خبرو نگاه کنید...

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تایید کرده است که دستیار ارشد او هوپ هیکس به ویروس کرونا مبتلا شده و او هم اکنون منتظر جواب آزمایش کروناست.

آقای ترامپ در توییتی نوشت: "تست کرونای هوپ هیکس، که بدون گرفتن حتی یک استراحت کوچک به سختی کار می کرد، مثبت شده است. چه وحشتناک! بانوی اول و من منتظر جواب آزمایش هستیم. در این عین حال روند قرنطینه خود را شروع می کنیم!" معلوم نیست این قرنطینه چه تاثیری بر مناظره دوم ریاست جمهوری که قرار است 15 اکتبر در میامی فلوریدا برگزار شود بگذارد. آقای ترامپ پنجشنبه شب در جریان تماسی با فاکس نیوز گفت که او و همسرش ملانیا "وقت زیادی را با هوپ" می گذرانند. او گفت "پس باید ببینیم چه می شود" و اضافه کرد که خانم هیکس اغلب ماسک می زد با این حال تست او مثبت شد.

 Twitter, 1

Hope Hicks, who has been working so hard without even taking a small break, has just tested positive for Covid 19. Terrible! The First Lady and I are waiting for our test results. In the meantime, we will begin our quarantine process!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) October 2, 2020

پایان پست Twitter, 1

این بیماری تاکنون بیش از 7.2 میلیون نفر را در آمریکا مبتلا کرده و جان بیش از 200 هزار نفر را گرفته است. رسانه ها پیشتر گزارش داده بودند که تست کرونای هوپ هیکس، از نزدیک ترین دستیاران دونالد ترامپ، مثبت بوده است. او روز سه شنبه با هواپیمای ریاست جمهوری، "ایر فورس وان"، همراه آقای ترامپ به اوهایو رفت جایی که ترامپ در مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات برگزار می شد. خبرنگاران کاخ سفید اشاره کردند که او روز چهارشنبه در هلی کوپتر "مرین وان" در فاصله نزدیک از رئیس جمهور آمریکا نشسته بود. هوپ هیکس که 31 سال دارد نزدیک ترین دستیار آقای ترامپ است که به ویروس کرونا مبتلا می شود.