سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سارا 99

یه وبلاگ شخصی با مطالب عمومی، هر مطلبی که فک کنم شاید خوبه رو اینجا میزارم
نظر

اگر به دنبال ترک خودارضایی هستید حتما این 7 روش ساده و شگفت انگیز را مطالعه کنید، یک بار برای همیشه شروع کنید و در ترک خودارضایی پیروز شوید، در آخر این مقاله خواهشمندیم نظرات، انتقادات و ترفند هایی که باعث شد شما کمتر به این سمت کشیده شوید را بیان کنید تا بتوانید به دیگران در ترک این موضوع کمک کنید.

این بستگی دارد که خودارضایی تا چه حد تبدیل به عادت شده باشد، زیرا از قدیم گفته اند ترک عادت مرض است! این یعنی پروسه ترک ممکن است سخت باشد اما نه غیرممکن است و نه خیلی سخت! اگر بخواهید برای خودتان نسخه تجویز کنید قطعا مسیر آنقدر سخت است که نمی تواند از پس آن بر بیایید، قطعا بار ها برایتان اتفاق افتاده که شروع به ترک خودارضایی کرده اید و حتی چند ماه هم موفق بوده اید اما در نهایت شکست خوردید اما خواهشمندیم حتی یک درصد هم فرق نکنید مسیر خیلی سخت یا غیرممکن است، شما در ابتدا باید آگاهی درستی از مسیر و روش های آن داشته باشید تا بتوانید این پروسه را خیلی خیلی ساده کنید به طوری که ترک کردن خودارضایی برایتان 20 برابر می تواند ساده تر شود! در این مقاله 7 نکته مهم را به شما خواهیم گفت.

چرا باید خودارضایی را ترک کنم؟

این سوال ممکن است ساده باشد اما نوشتن پاسخ های آن بر روی کاغذ یا یادداشت آن بر روی قسمتی از تلفن همراه خود، باعث می شود که مغز شما به صورت آگاهانه این مطلب را بفهمد و نکته بسیار جالب و مفیدی که در این باره وجود دارد این است که باعث می شود زمانی که هوس انجام خودارضایی به سراغ شما آمد، با خواندن جواب های این سوال، تصمیم گیری برایتان راحت تر شود. زیرا زمانی که هوس خودارضایی به سراغ شما می آید مغز شما تمام تمرکز این را بر روی این موضوع می گذارد که چرا باید اینکار را انجام دهم؟ و خب چند دلیل ساده (مانند اینکه فشار زیادی بر روی من است) باعث می شود شما تصمیم به انجام خودارضایی بگیرید درحالی که همه ما می دانیم این دلیل ها منطقی و درست نیستند. علت علمی این رفتار این است که مغز شما به این فرایند عادت کرده، وقتی چیزی تبدیل به عادت شود (هر چیز که می خواهد باشد، چه عادت خوب چه عادت بد) برای مغز سخت است که به راحتی آن را ترک کند.

منبع: https://www.1pezeshk.com/archives/2021/02/tarksari.html