سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سارا 99

یه وبلاگ شخصی با مطالب عمومی، هر مطلبی که فک کنم شاید خوبه رو اینجا میزارم
نظر

شیر الاغ برای آدم مفیده؟ این 4 نکته حائض اهمیت را حتما بخوانید. شیر خر و خاصیت فوق العاده آن برای تن

پزشک معالج پاداممسا می گوید : شیر قاطر دوچندان برای تن اثر گذار است و خواص ضد باکتری ان 200 برابر بیشتر از شیر گاو میباشد . گفتنی است شیر قاطر گرانقیمت ترین دسته شیر در اروپا به ویژه در کشورهای ایتالیا و فرانسه است .اخیرا دانشمندان اروپایی در یافتند که شیر خر برای زیبایی و جوانی پوست خواص فوق العاده ای دارااست و به همین علت به کار گیری از ان برای تطهیر پوست و جوانی پوست تاکیید می شود .

وی در‌پی می گوید : شیر الاغ به دلیل داشتن اندازه متعددی امگا 3 و کلسیوم که برای قلب بشر فراوان موءثر می‌باشند , در کاهش وزن بشر زیاد اثرگذار است .در بعضی از مرکزها مراقبتهای پوست و زیبایی وان هایی آکنده از شیر قاطر موجود است که برای جوانسازی و زیبایی پوست از آن به کار گیری می شود .تنیسور دارای اسم و رسم اسپانیایی از شیر قاطر برای استعمال در رستورانش استعمال می نموده است که برهان آن را خواص آنتی باکتریالی شیر قاطر ابلاغ نموده است .

خاصیت شیر قاطر

این استدلال ها نشان میدهد که مصرف روزمره این شیر سبب ساز مراقبت انرژی و در فیض آن نشاط و شادی بشر می شود .

رفع بی خوابی با خاصیت شیر خر

در بعضی از متن ها کهن بدین نکته اشاره شده که در صورتی شیر خر را پیش از خواب در بینی بچکانند موجب بهبود کیفیت خواب و عمق آن می شود .

روش معالجه خون دماغ شدن با خاصیت شیر قاطر

درمیان ورژن های طب سنتی خوانیدم که در اشخاصی که دچار به خون دماغ میباشند باچکاندن یک تا 2 قطره از آن درون حفره های بینی می توان این نقص‌ را به آسانی حل کرد .

التیام دندان درد با خاصیت شیر خر

کسانی که در گیر به دندان درد می باشند با قرقره کردن آن موجب جدا شدن خون ریزی و التیام درد می شود .

معالجه اسهال و مسمومیت با خاصیت شیر قاطر

استعمال از شیر قاطر در طب سنتی برای مداوای بعضا از گونه های اسهال خونی پیشنهاد شده‌است .به کار گیری از شیر خر برای رفع مسمومیت دوچندان اثر گذار بوده , اشخاصی که مبتلا گونه های مسمومیت علی الخصوص مسمویت دارویی گردیده اند سفارش می شود از شیر نو و استرلیزه خر به جای بقیه گونه های شیر به کار گیری نمایند .

معالجه سوزش دیده براثر برق زدگی با خاصیت شیر قاطر

به کار گیری از شیر قاطر برای اشخاصی که در گیر سوزش دیده در اثر برق زدگی گردیده اند موثر است . بدین مراد یک‌سری قطره شیر قاطر را در دید بچکانید که منجر رفع سوزش دیده میشود .

مضرات شیر قاطر ( مورد ها احتیاطی و منع مصرف )

در کنار همه فواید شیر خر وخواصی که برای این شیر ذکر شده شده‌است , بعضا از مضرات هم برای این ماده معرفی کرده اند برای مثال به افرادی که سرد مزاج بوده , زیاده روی در مصرف شیر قاطر پیشنهاد نمی‌شود , مخصوصا در حالتی‌که بعداز میل کردن شیر بخوابد می‌تواند مضاعف زیان آور باشد .

شیر قاطر چه مضراتی دارد؟

بگذارید شیر خر ها را خودشان بخورند :

گمان میرود کلئوپاترا بوسیله شیر یک گله 700 تایی از قاطر های شیرده , روزمره خزینه می نماید . به سفارش بقراط شیر خر یک معالجه اثر گذار برای تب , مشکلات کبدی , درد مفاصل و مسمومیت ها است .در صورتیکه برای درون تن عالی بود , ممکن است برای خارج تن نیز عالی باشد . از آن جا که خر ها فراوان شیر ایجاد نمیکنند , پس قاطر های شیرده متعددی برای لبریز کردن یک وان گرمابه مایحتاج می باشند .برای اینکار , می بایست پیرو پای کلئوپاترا بگردید و به یک خزینه از شیر خر ها بروید , البته برای این عمل به گنج متعددی نیاز خواهید داشت .