سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سارا 99

یه وبلاگ شخصی با مطالب عمومی، هر مطلبی که فک کنم شاید خوبه رو اینجا میزارم

AndroVid Pro Video Editor طرحی قوی و بی سابقه درخصوص دستکاری ویدیو برای سیستم ادله اندروید میباشد و به شما این قابلیت و امکان را میدهد که تغییرات دلخواه تان را برروی فولدر های چهره ای خویش اعمال فرمایید و به دستکاری آن‌ها بپردازید . این برنامه که از گویش های پارسی , عربی و انگلیسی پشتیبانی می نماید دارنده امکان های بخش اعظمی است و بوسیله استودیوی برنامه سازی zeoxy با قیمت1 . 99 دلار در گوگل پلی عرضه شده‌است که ما در فارسروید جدیدترین ورژن خریداری شده و بدون نقص اش را حضورتان معرفی کرده ایم . ممکن است شما هم از کاربرانی باشید که در پی یک نرم افزار ویرایشگر کلیپ برای اعمال تغییراتی زیرا مخلوط کلیپ , تقسیم کلیپ , قابلیت و امکان تبدیل فرمت پوشه های چهره یی , قابلیت و امکان نهادن لبه برای ویدئوها و … برروی دستگاه اندرویدتان باشید و تغییرات دلخواه تان را در محیطی حقیقتا بی آلایش به شایسته ترین صورت ممکن اعمال نمائید و در غایت در صورتی مایل بودید ویدئوی تولید شده را با طرز های متفاوت به اشتراک بگذارید ; بی شک این اپ شایسته ترین تعیین شما خواهد بود . قابلیت و امکان تبدیل فرمت های ویدئویی 3GP , AVI , FLV , MP4 , MPG , MOV , WMV , VOB به همدیگر و همینطور قابلیت و امکان تبدیل ویدئوها به فرمت های صوتی MP3 , M4A , WAV , WMA در برنامه درنظرگرفته شده شده‌است . در شرایطی که در‌پی یک برنامه خوب برای دستکاری پوشه های ویدئویی تان می‌باشید AndroVid Pro Video Editor آیتم قابل قبولی است.

1 . Quik

Quik که توسعه‌دهندگان GoPro آن را پباده سازی و عرضه کرده‌اند , راهی سهل برای تولید ویدئوهای فراوان خوشگل ارائه می دهد . شما میتوانید ویدئوها و عکس‌ها و آوا مدنظر خویش را گزینش نمائید . آن گاه , برنامه به‌صورت اتوماتیک کلیپ خروجی را تحویل میدهد . برنامه‌ی کویک را می‌توان به‌عنوان یک کدام از اپلیکیشن‌های برتر تدوین کردن ویدیو اسم پیروزی . به‌کمک این برنامه میتوانید ویدئوهای خویش را به اندازه‌ی دلخواه کوتاه نمائید و میزان بگیرید . برنامه‌ی کویک قابلیت و امکان به چنگ آوردن خروجی در فرمت‌های گوناگون را برای یوزرها آماده می‌سازد و همین مسئله سبب ساز می شود که بتوانید برای پلتفرم‌ها و بسترهای متفاوت از ویدئوهای خویش خروجی بگیرید . کویک یک‌سری جلوه‌ی چهره ای گوناگون را در‌این برنامه قرار داده است که به‌کمک آن می توانید به جذابیت ظاهری محتوای ویدئویی خویش بیفزایید . پیشنهاد میکنیم صد رد صد از برنامه‌ی Quik به کارگیری نمایید .

2 . Adobe Premier

درزمینه‌ی ساخت محتوای بصری , کمپانی ادوبی یکی‌از شرکت‌های مهمی است که محصولاتش یوزرها متعددی داراست . صد رد صد اسم فتوشاپ را شنیده‌اید و می دانید که‌این نرم‌افزار در‌زمینه‌ی تدوین کردن عکس مضاعف کار کشته است ; ولی کمپانی ادوبی , نرم‌افزار و نرم افزار دیگری به‌نام ادوبی پریمیر ساخته است که وظیفه‌ی تدوین کردن و ایجاد ویدیو را داراست و یکی برنامه‌های بی نقص موجود هست . با نرم افزار گوشی‌های هوشمند پریمیر , میتوانید عمده قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه‌ی پی‌سی آن را در موبایل همراه خویش داشته باشید و به‌راحتی ویدئوی مدنظر خویش را تدوین کردن یا این که ویدئویی نو ایجاد فرمایید .

3 . FilmoraGo

از اپلیکیشن‌های برتر بازنویسی فیلم در گوشی‌های هوشمند و برای اندروید و iOS می‌توان به نرم افزار فیلموراگو اشاره نمود که به‌کمک آن میتوانید برای همه‌ی شبکه‌های اجتماعی , از جمله اینستاگرام ( با جدا 1 : 1 ) و یوتیوب ( با جدا 16 : 9 ) , ویدئو‌های گوناگون بسازید و آن را به‌اشتراک بگذارید . این نرم افزار نسخه‌ی مبلغی نیز دارااست ; البته نگران نباشید ; چراکه بخش اعظمی از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای که بخش اعظم به کارگیری می گردد , در نسخه‌ی بدون پول درنظرگرفته شده شده‌است . به‌کمک این نرم افزار می توانید روی ویدئوهای خویش آهنگ بگذارید , اندازه‌ی ویدیو خویش را تغییر و تحول دهید و . . . پس از انجام این امور , میتوانید پیش‌نمایش کلیپ خویش را ببینید . ویدئوها را میتوانید در آلبوم خویش ذخیره فرمایید یا این که بدون واسطه در شبکه‌های اجتماعی متعدد به‌اشتراک بگذارید .